7. září 2016

Dobroty ze soboty 2 - Svatební dort

Dobrý den všem!

O svatebním dortu jsem měla jen takovou představu, aby měl na sobě jedlé lilie a aby měl čtvercovou základnu. Zbytek vzhledu i chutě jsem vymýšlela až v cukrárně, když jsme se domlouvali co a jak. Bylo to v Hradci Králové. Pro nás trošku dál, někdo by řekl, že jsme měli zbytečného ježdění..., ale já toho vůbec nelituji. Výsledkem je tento přenádherný třípatrový dort!


Každé patro mělo jinou příchuť. Spodní bylo obyčejné ze světlého korpusu s máslovým krémem. Střední taktéž ze světlého korpusu, ale s tvarohovým krémem a s lesním ovocem, a nakonec vrchní patro s tmavým korpusem, máslovým krémem a s banány. Mňam! No a ty lilie navrchu! Naprosto nádherné se zlatým nádechem.


Byla jsem naprosto unešená (stále jsem :-) ) a dlouho jsem si celou tu krásu prohlížela, než jsem ho nakonec nakrojila - sama, protože se manžel bál, aby ho neponičil.


Měli jsme ještě jeden dort, speciálně pro moji nejlepší kamarádku, která mi svatbu i odsvědčila. Má totiž bezlepkovou dietu a nechtěla jsem ji na ničem ošidit. Dort byl malý, s průměrem asi jen 22 cm a taktéž výborný - tmavý korpus s lahodným krémem a malinami. Zdobený byl jedním jedlým květem lilie. Pekla ho pro nás paní z Čeperky u Hradce Králové a mohu ji všem vřele doporučit (pokud byste měli zájem o kontakt, pište).


Snad se vám vše líbí tak jako mě!

Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥