27. listopadu 2016

Loučení s podzimem a vítání adventu

Dobrý den všem!

Tak jsme tu měli první adventní neděli! Rozloučila jsem se s podzimní výzdobou a pomalu ji nahrazuji tou vánoční. Dýně ještě vypadaly hezky, ale jejich čas už bohužel skončil. Nechala jsem si z každé semínka. Třeba se mi příští rok podaří nějaké vypěstovat.


Letos mi podzim strašně rychle utekl. Mám pocit, že jsem si ho ani pořádně neužila, a už je tu advent. Do vánoční nálady mě dostala až výstava o Vánocích na pardubickém zámku. Pár fotografií z ní příště...


Na adventní víkend jsem upekla ozvláštněnou klasiku - štrúdl z kaki. Místo rozinek jsem dala brusinky.



Kvůli exotickému ovoci a červeným brusinkám mi to přijde takové vánoční :-) Kaki při pečení zesládlo, takže opatrně s cukrem.


Vánoční strom se u nás v obci rozsvěcel už v sobotu večer. Vánoční - nevánoční, protože je to lípa. U mě je vánoční strom prostě neopadavý jehličnan. Ale i tahle lípa vypadá hezky a hlavně, že v obci taky něco svítí :-)


Prodávalo se vánoční pečivo a perníčky, teplé alko i nealko nápoje a výrobky dětí na podporu školy. Děti měli připravené vánoční básničky, koledy a paní učitelka k tomu hrála na klávesy. Po nich následovala další živá hudba, tentokrát dechová kapela Technics a ta také hrála koledy. Hráli opravdu úžasně!


A takhle už to u nás svítí :-)


V neděli jsme zapálili první svíčku na adventním věnci.


Mějte krásné adventní dny.
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥