30. března 2017

Z lodiček do holin

Tak se jmenuje knížka od Marcely Mlynářové, se kterou jsem trávila dny, když jsem před nedávnem ochořela. Ani jsem si nepřipadala provinile, že jenom ležím a čtu. Jednak jsem nebyla ničeho jiného schopná, a navíc se mi knížka opravdu líbila.


Autorka popisuje patálie, se kterými se během sžívání s novým domovem a s novým krajem potýkala, zvelebování zahrady kolem a nová místa, které se vydávala poznat.



Na konci každé kapitoly je takový závěr, nebo spíš moudro. S většinou naprosto souhlasím.


Autorku obdivuji za její přístup i za to, jak všechno zvládala. Doufám, že v pozdějším věku budu stejně vitální a nezávislá. Strašně ráda jsem si tuhle knížku přečetla.

A ještě jedna důležitá pravda z knížky na závěr:

VĚK NESTAVÍ MANTINELY.
CHCEŠ SE SMÁT, SMĚJ SE.
CHCEŠ BLÁZNIT, BLÁZNI.
BUDEŠ SPOKOJENĚJŠÍ, ŠŤASTNĚJŠÍ,
VYROVNANĚJŠÍ.

Vaše Dý

2 komentáře:

  1. Myslím, že by tohle mohla být knížka pro mě. Přidávám si ji do seznamu k přečtení.
    Závěrečný citát je velmi motivují:-)
    Hezký večer, Dý.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nebudeš litovat. Paní v knihovně mě od ní odrazovala, že to není moje věková kategorie, ale fakt se mi líbila. Už mám do zásoby vypůjčenou další její knížku "Požitkářka".
      Měj se krásně a děkuji za komentář! Pa pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥