24. května 2017

STOP SEČENÍ SRNČAT



Dobrý den všem!

Předem musím čtenáře varovat, že tenhle příspěvek je o něčem strašlivém. Některé obrázky níže mohou slabší povahy zasáhnout a raději by je neměli otevírat, nebo by se na ně měli dobře psychicky připravit. Já je ještě nevstřebala a v mysli mi rozhodně zůstanou.

Jestli v práci posloucháte rádio, možná jste to už slyšeli. V období strojového sečení luk, které je právě teď, srnky uvelebují svá mláďata do vysoké trávy, kde je pak bohužel může potkat strašný osud. Stroje, před kterými mláďata neutečou, ale instinktivně se přikrčí k zemi, je zabijí, nebo v horším případě zmrzačí či zraní a mládě pak neumírá hned a trpí.

Pokud vás to šokuje, stejně jako mě, a chcete udělat alespoň minimum, aby to bylo jinak, na těchto


webovkách


lze podepsat petici. Já už ji podepsala.


Nechápu, jak můžou být myslivci a zemědělci v dnešním světě moderních technologií a možností vůči zvířatům tak lhostejní. Velmi děkuji paní Pavle Benettové, PhD. a týmu jejích spolupracovníků, že se situaci pokouší změnit.

Kde najdete více informací a více způsobů, jak pomoci:

na webových stránkách


na Facebooku


Na emailu pomoc@stopsecenisrncat.cz jsem požádala paní Benettovou o letáčky, které jsem na internetu nenašla. Velmi ochotně mi je zaslala poštou a já se teď pokusím je minimálně dát do schránky sousedům, aby se rozšířilo povědomí lidí o tomhle problému. Vkládám je i sem, kdyby si je chtěl někdo stáhnout a třeba i vytisknout a šířit dál.



Děkuji, že jste příspěvku věnovali pozornost!
Moc držím palce, aby petice získala dostatek podpisů.
Vaše Dý

3 komentáře:

  1. Milá Dý, fotografie na letácích jsou opravdu děsné, ale jen tak si lidé uvědomí, jaká situace opravdu je.
    Děkuji za zprostředkování, podepsala jsem.
    Hezký večer.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrieto, děkuji za podepsání petice! Upřímně doufám, že se situace brzy zlepší.
      Měj krásné letní dny :-)

      Vymazat
  2. Reportáž České televize "Zachraňte zvěř před žacími stroji, vyzvali dobrovolníci zemědělce a myslivce": http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2136348-zachrante-zver-pred-zacimi-stroji-vyzvali-dobrovolnici-zemedelce-a-myslivce

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥