27. července 2017

Pečený čaj

Dobrý den všem!

Už jsem vám ukazovala pečený čaj, který jsem letos dělala poprvé, a teď bych se s vámi ráda podělila o recept. Je to ověřený recept, podle kterého roky peče čaj známá a který mi tak chutná, že jsem se do něj musela pustit taky. Jiný jsem ani nehledala, takže nevím, jestli je nějakou ingrediencí výjimečný, nebo jestli je naopak úplně obyčejný. U mě to prostě vyhrál na první ochutnání.


Na pečený čaj je potřeba:
  • 1 litr červeného rybízu
  • 1 litr jiného ovoce - já použila všechno, co mi zbylo, takže jiné rybízy, angrešty, jostu, maliny i ony již dříve zmiňované lesní jahůdky, ale můžete dát ještě třeba jablíčka, rozinky, hrušky nebo švestky
  • 1,2 kg cukru
  • 1 lžička skořice
  • 5 hřebíčků
  • 125 ml rumu

Tohle všechno se v pekáči smíchá, šoupne do trouby na 200°C a peče se 45 minut. Je mi moc sympatické, že se rum dává ještě před pečením. Čaj je nealko a přitom je chuť rumu dostatečně cítit.



Mějte se báječně!
Vaše Dý

2 komentáře:

  1. Dý, čaj vypadá náramně a určitě i chutná. Moc krásně nafoceno.
    Přeji příjemný víkend. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥