14. října 2017

Dobroty ze soboty 16

Dobrý den všem!

Mám moc ráda brokolici, ale u manžela mi to tak nepřišlo, takže jsem hledala recept, který by ho mohl nalákat. :-)  Na jeden jsem narazila u Kuchařky ze Svatojánu. Vyzkoušela jsem ho a strašně moc jsme si pochutnali! Paní Eva ho nazvala Pasta con broccoli, u nás doma - v mém podání se tomu takto vznešeně říkat nedá... Takže prostě

Brokolicová směs k těstovinám



Potřebujete:
  • 1 větší brokolici
  • 1 palici česneku
  • 10 sušených rajčat
  • 150 ml bílého vína
  • 200 ml zeleninového vývaru
  • 1 lžičku tymiánu
  • čtvrt lžičky chilli
  • sůl
  • 2 lžíce olivového oleje

Česnek pokrájíme na plátky a osmahneme na olivovém oleji s tymiánem a chilli. Sušená rajčata pokrájíme na nudličky a přidáme do pánve. Přilijeme bílé víno a vývar a osolíme. Brokolici pokrájíme, nebo rozebereme na růžičky, a zamícháme do směsi. Přiklopíme pokličkou a necháme deset minut dusit.


Sušená rajčata jsem použila poprvé a vůbec mě nezklamala. Nevím, proč jsem se jim tak dlouho vyhýbala.

Určitě tuhle rychlou pochoutku zkuste.
Vaše Dý

4 komentáře:

  1. Dý, z brokolice vařím jenom polévku a jím ji sama. Těstoviny vypadají zajímavě a mně by určitě chutnaly, ale mým chlapům asi ne. Škoda. Jednou si je ale místo polévky uvařím pro sebe. Děkuji za recept.
    Hezkou neděli přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, Dášo. :-) Naše společné díky patří Kuchařce ze Svatojánu. :-)
      Měj se krásně. Pa.

      Vymazat
  2. Brokolici manžel neodmítá, takže mám možnost toto vyzkoušet.
    Já mám brokolici ráda i obalovanou jako květák.
    Hezký večer a příjemnou zítřejší neděli.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obalovaná brokolice? Tak to by mě nenapadlo! Zajímavé, Hani :-)

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥